Mitt i packningen

hejsan, 
 
packningen till Mallis är i fullgång. Jag hoppas jag får med mig allt i bara handbagaget och cykel väskan. Det har gått förut så de borde funka nu med. 
Sista dagarna innan vi åker är bara stress. typ. Fast endå inte. Jag har valt att jobba lite nu när jag är hemma och jag älskar verkligen att jobba men det gör ju även att dagen som brukar bestå av soffhäng och träning istället blir mer stress eftersom stor del av dagen spenderas som vikarie. 
I vilket fall som helst så försöker jag hinna med allt dessa dagar trots jobb (vanliga dagar för de flesta). 
I måndags han jag med tre träningspass även om jag kom hem mitt i natten. Bilder från inomhus cyklingen med Uddevalla cykelklubb kommer längre ner. 
I tisdags blev det ett kort pass på tc:n i garaget. Inga bilder på det. Haha. 
Nu är det dax för mig att sova, en dag med jobb och packning väntar när jag vaknar om några timmar! 
 
Här kommer några suddiga bilder från måndagens träning i rimnershallen! 
 
 
 

Kommentera här: