Skara GP

Tyvärr så blev det inget LIVI för mig under veckan då jag blev sjuk istället. Lyckligtvis blev jag frisk lagom till skara GP. Underbart att se ett så stort starfält i damklassen, som dessutom höll en riktig hög hastighet enligt mig som precis varit sjuk. Jag hade inte så mycket krafter i kroppen men satt endå med i klungan in till mål vilket kändes skönt. Nu laddar jag om och ser framemot Götene GP på fredag som blir min nästa tävling. 

Unfortunately I got sick during the week and I could not go to LIVI and do test. Luckily I recovered and could participate in Skara GP. Wonderful to see so many girls on the starting line, as by the way held a pretty high speed from my point of weiw, as I had a tired body from sickness. I had not that much power during the race but I was still in the peloton all the way to finish line, which felt good. I look forward to Götene GP on friday, which is my next race. 

Photos from Fagersta CA and Borås CA.

Kommentera här: