Götene GP - Kinnekulle

Så både Götene GP och Kinnekulle har passerat utan större framgång. Götene GP är en av mina favorit banor men under loppet så var jag inte alls på top utan satt bara bak i klungan från start till mål. 
Kinnekulle är inte en av mina favorit banor, jag satt men i klungan till 3-4 gången i backen, då vi fick mekaniska problem i laget och jag gjorde valet att hjälpa min lagkompis och ansluta min egna tävling några varv för tidigt. 

I have been racing both Götene GP and Kinnekulle without any succes. Götene GP is one of my favorite race of the year but this year I was tired and in the back of the peloton from start to finish. 
Kinnekulle is absolutely not my favorite race, but I was in the peloton  for 3-4 hills (we were suppossed to go up 6 times), but we got mechanical problems in my team and I decided to help her and my race finished a bit to early. 

Kommentera här: