Bildbomb från mallorca

Hejsan, jag är verkligen inte ruttinerad i mitt skrivande och därför glömer jag av det emellanåt. Jag tänkte iallafall att jag ska knyta ihop hela min vistelse från mallis med lite bilder och en sista video. 

Tanken var från början att Ellinor och jag skulle träna ihop bara vi under våra 10dagar. Men efter att vi redan dag 1 stötte på Johans gamla teammates från Holland så blev det så att vi cyklade 8 av 10 pass med dem. Det funkade väldigt bra att vi kunde träna tillsammans öven om det inte var våran tanke när vi åkte ner :) 
Vi kunde anpassa oss väldigt bra för att få ut det som passade oss, när det var en bergig dag på schemat så åkte vi ut ihop sen körde Ellinor och jag i vårat tempo, lika så backintervaller - alla kör i sitt egna tempo men vi åkte samlat till och från backen. Jag tror att både jag och Ellinor fick ut lite mer än vi förväntat oss av vårat läger - helt perfekt! 

En video med klipp från hela veckan - enjoy!


Från vänster - Ellinor, Beata, Johan


Johan, Beata

Sol
Fint väder på våran fika
Tunnelcyling på vägen hemEllinor, Johan
Jag tar av mig benvärmarna medans Beata njuter av värmen i sin vinterjacka!

Härligt träningssällskap hade vi!
Någon försöker ta av sig benvärmarna 
Soligt
Blueskyyyyy
Fika-stopp i Soller
Soller
Coll de Soller
Stek
Jag och ellinor bygger sandslott
Detta fotot har inte jag tagit ;) enda bilden som jag är med på, förutom selfies? (Min hjälm är med hehe)
Randa
Killarnas tävlig uppför randa
Johan, Ellinor

Jorrit och Ellinor
Rumpor
Glada tjejer
Vila i solen
Killarna kör spurter bakom, vi vilar lite innan vi kör våra
Färdiga med spurter
Block 2 med spurter
 
 Ha det så bra, jag skriver igen när jag har någon att berätta!!!!

Kommentera här: